ШКОЛА СЕРВІСУ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ НІНИ РОЖЕН
ЗНАЙОМСТВО
НІНА РОЖЕН
- Операційний директор мережі клінік Триdent
- Керівник і співзасновник Освітнього центру Dent Up
- Тренер з комунікації в команді медичного напрямку та пацієнтів
- Тренер для адміністраторів стоматологічних клінік
- Засновниця "Школи сервісу та адміністрування Ніни Рожен"
- Коуч з постановки цілей та розвитку персоналу
ВИДИ ПОСЛУГ
які ми надаємо
індивідуальні коуч сесії
з розвитку команди та постановки цілей
Консультації з управління клінікою
Проведення зборів, створення задач для підрозділів та їх контролю робота з усіма ланками в стоматології
Консультації з підбору персоналу
Як підбирати команду? Проведення ефективної співбесіди. Наставництво на стажуванні. Мотивація команди.
ефективність роботи адміністратора
Індивідуальне навчання
адміністраторів, операційних директорів, засновників в напрямку підбору і мотивації
НАША АТМОСФЕРА
НАШІ КУРСИ
які ми надаємо в онлайн школі
-
Курс по управлінню стоматологічної клініки! Практичний досвід !
1Самооцінка управлінця в контексті бізнесу ! Архетип - воїна на даній посаді!
2Система цінностей команди і як вона впливає на підбір команди !
3Стилі управління. Що обрати?
4Теорія поколінь. З якого покоління підбирати кандидата на посаду?
5Підбір команди:
- обгортка стоматології;
- аватар кандидата спираючись на його особистісний ресурс;
- опис заявленої посади;
- розміщення на платформах і як працювати з даним направленням.6Пошук співробітника: опрацювання резюме, телефонне інтервʼю та способи роботи під час співбесіди? Нестандартні підходи !
7Проведення співбесіди. Шкалування проф. придатності кандидата.
8Стажування. Іспит. Наставництво.
9Бізнес процеси. Створення посадових інструкцій. На що звертати увагу? Як розробляти?
10Мотивація команди: мотив чи стимул?
11Навчання персоналу. Практичний кейс. Створення системи навчання.
12Проведення зборів та делегування. Впровадження змін з кінцевим результатом. -
Курс "Ми чуємо один одного" (як будувати комунікацію в команді і з пацієнтом).
1Що таке цінності? Яке відношення вони мають для спілкування?
2"Команда рухається зі швидкістю самого слабкого гравця": як навчити ставити цілі повʼязані з особистісним розвитком і досягати їх залишаючись на дистанції.
3Порушення кордонів особистості.
4Аватар пацієнта.
5Робота з запереченнями: дорого, мені необхідно подумати, мені необхідна порада... Чому виникає заперечення?
6Основи ораторського мистецтва: ритміка і риторика мовлення.
7Концепція "АІDA" - етапи закриття цінності пацієнта.
8Конфлікти. Звучить суворо - відпрацьовуємо легко. Структура закриття конфлікту.
9Теорія поколінь. Розуміння того, що ми хочемо один від одного.
-
Курс "Висока самооцінка - високий чек"
1Самооцінка особистості в контексті лікарської діяльності. Створення "Я - концепції лікаря стоматолога".
2Як лікарю сформувати своє позиціонування на ринку через індивідуальний аватар пацієнта!
3Визначення зовнішніх та внутрішніх цінностей з подальшою привʼязкою до результату кінцевого продукту для пацієнта.
4Фінансова розтяжка лікаря! Як збільшувати свій дохід зберігаючи внутрішню цінність.
5Кордони особистості! Як відстоювати особистісні кордони при цьому не ображати почуттів пацієнтів.
6Компромісне лікування! Чи має місце бути?
7Ритміка і риторика мовлення лікаря.
8Система продажу послуги! Послуга чи те, що після неї?
9Робота з запереченнями. Коли відпрацьовувати? Як? Чи потрібно взагалі?
-
Курс для адміністраторів: "Сервіс - це комплекс навичок, знань і вмінь. Залиште знання про подачу кави для новачків."
1Діагностика роботи адміністратора. Шкала вимірювання ефективності. Тестова робота.
2Обов‘язки адміністратора стоматологічної клініки.
3Вивчення філософії стоматологічного продукту.
4Ритміка і риторика мовлення.
5Про що говорить тіло, коли вуста мовчать? (невербальна лексика). Рапорт та його різновиди.
6Типи сприйняття пацієнтів.
7Концепція AIDA - основа успішного інтерв'ю.
8Робота з запереченнями! Як уникнути і презентувати послугу?
9Анатомія телефонного менеджменту. Чіткий протокол і відсутність скриптів! Створюйте правильний діалог, почніть чути!
10Різновиди мотивації адміністратора.
11Захист знань.
12Аналіз, що змінилось до та після.
Почніть працювати якісно вже сьогодні!
Звертайтеся і ми допоможемо підібрати курс, необхідний саме для Вас чи вашого колективу.
Контакти
Залиште свій запит і ми зв'яжемось з Вами!